ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Eylül 12, 2006

Ayak ayak

Merhabalar,
Yorumlar icin tesekkur ederim Amcalarim. Zaten ben aney ve babeyin alt degistirme esnasinda acemiliklerini cok guzel kullaniyorum. Su ana kadar degisme esnasinda, ele ve avuca iseme konusunda bayagi basariliyim.
Bugunku fotografimiz gelecekteki ayakkabi numarami Japonya gibi kucuk elli ayakli bir toplumda nasil cozsem diye dusunurken cekildi. sekilde goruldugu gibi henuz bir sorun yasamamakla birlikte, gelecekteki halimi yolluyorum.
Bunun bir de el versiyonu olcek tabii...
Optum hepinizi... Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger zeynep said...

merhaba aslan torunum benim,
bugun dedeyle babaanne geliyor seni gormeye. Tanısınca anlayacaksın dunyanın en iyi dedesi ve babaannesine sahipsin unutma emi bıdıdıs torunum benim(bu tabiri babis acıklar sana:)operim göbişinden halan

2.10.2006 20:21  

Yorum Gönder

<< Home