ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Ağustos 07, 2008

Hoşgeldin OZAN!!!


Bugün biraz fotoğraf koymak istiyorum yalnız öncelikle bir haber.

Bülent Abcamın bir oğlu oldu. Ozan. onun da bir bloğu var tabiiki. http://www.ozankaradeniz.blogspot.com/ dan ona ulaşabilirsiniz. Böylece Ozancığıma hoşgeldin der gözlerinden öperim....


Fotoğraflar karışık biraz. sıra ile anlatayım...
Bu ilk fotoğrafımda gördüğünüz gibi ata biniyorum. Babam videosunu da çekti o zaman duyacaksınız ama benim için bu oyuncağın adı
Dıgıdık dıgıdık... ileri de aynı işlevi babam görecek büyük ihtimal şimdilik deneme çalışmalarım sürüyor bu konuda.
İkinci fotoğrafda ki bu adeleli adam yine benim. Evin yanında ki bir havuza gidiyoruz babam ile her hafta sonu ve onun tatil alabildiği günler de. Çok keyifli bir yer bu havuz denen yer yahu. bir de şu su yutma olayını çözer isem süper olacak...
Son iki fotoyu anlatmama gerek yok herhalde ne dersiniz? Küp karpuz olur da başka şekil olmaz mı derseniz işte size piramit, su kabağı ve kalp şekilli karpuzlar...

1 Comments:

Blogger bkdeniz said...

uyy atacığım birtanem bülent abcan yer sanin yanaklarını. oğlum suya girince azını kapatacan tamam mı oğlu etraftakilere laf yetiştirmeye uğraşma havuzda. öpüyorum seni kuzenin ozanda seni çok öpüyormuş.

8.08.2008 00:29  

Yorum Gönder

<< Home