ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Eylül 20, 2006

Var mi bana yan bakan? Pen pen!!!

Efenim bugun ki fotografcimiz yine annemiz. hain bir sey dusunur iken ki bu bir daha ki altima sicma olayini nasil yapsam diye dusunur iken herhal cekilmis.
bu aralar acaip atis yapiyorum gunde 15 bez bana misin demiyor.
cok da hain bakmisim ha bu arada.
Cok yakinda bir kuzen geliyormus bu arada bugun babam anlatmaya calisti bana. ben de hic caktirmadim anladigimi... ehehe
ulen bir de su youtube mudur nedir oradaki video olayini cozse su babam tam olacak da hala bir sorun var. Posted by Picasa

1 Comments:

Blogger Ata said...

Canimin cani ilkmutlulugumun ilk mutlulugu birinci torunum ATA hos geldin Babanne ile buralara senin icin geldik Dugununu de goruruz umariz Cok tatlisin BEBISKO ben yazarken Babanne Anne Baba seni bib bib yapiyorlar

6.10.2006 00:28  

Yorum Gönder

<< Home