ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Ekim 07, 2008

İdman yapalım

Merhaba,
Bugün size evin yakınlarında babam ile gitmeye başladığım bir parktan görüntüler sunuyorum.
Son zamanlarda trenlere aşırı ilgi göstermeye başladım ve genelde her hafta sonu babam ile evin yakınlarındaki bir istasyona gidip trenleri seyrediyorum. Dün Oya ablam ile ilgili kısım da zaten bu etkinliklerden birinde çekilmişti. Neyse. bu Cumartesi gittiğim kreşte spor festivalimiz olacak. Ona da hazırlanalım dedik yani ... :-)
Bir de Seda ablam ( onun için ayrıca bir yazımız olacak ! ) Türkiye'den bana bir DVD yollamıştı, Teletubilerin Türkçe versiyonu. O DVD de devamlı Merhaba ve Güle Güle diyorlardı ben de onu hemen uygulamaya koydum.

Dedem iyileşmeye devam ediyor imiş. Göğüste artık acil bir durum olmadığı için ortopedi de devam edilecekmiş tedavisine.

4 Comments:

Blogger Levent said...

Abim son videolar bir harika.Oya artik rahat uyku uyuyabiliyor :)) Oraya bir de bana "ebeeeett" cevabinin oldugu videoyu da yuklesek bence hic fena olmaz :))

Babamizin iyilesmesine sevindim. Tekrar buyuk gecmis olsun abim.

9.10.2008 00:49  
Blogger bkdeniz said...

abcası yesin onun dillerini. gülen suratını. aferim oğlum kocaman olmuşsun

9.10.2008 23:32  
Blogger Seda said...

Ablasi yesinnn onuuuuu :D
Ben de uzun zamandir bakmiyordum bloga, benim Jp den tam da dondugum zamana denk gelmis

Mustafa amcnain daha iyiye gitmesine cok sevindim, benim annem de gozunu cikariyordu agac tepelerine, agac olayini yasaklamak lazim diyorum. Acil sifalar diliyorum

Seda ablasi bi daha gidebilse Tr ye de yenisi alsa keske :( Deniz Amca ile Sultan teyze bulurlarsa gondersinler soralim onlara da

27.10.2008 02:26  
Blogger sinan said...

Halası yesin onun idman yapan bacacuklarını.
Bu aralar sana yazamıyorum oğluşum, 2 gün sonra 3. kuzenin dünyaya geliyor da ondan.
öperim seni :)

19.11.2008 22:33  

Yorum Gönder

<< Home