ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Eylül 27, 2006

Kuzen




Merhaba, bugun Pelin Naz dogmus. Boylece bayragi Pelin'e vermis olduk. Ailemizin en genc uyesi olma bayragi bu. Efenim, artikin basimi yuzu koyun iken kaldirip indirebiliyorum. sirt ustu iken de saga sola ceviriyorum kolaylikla. Bir de su elleri kollari kontrol edebilsem super olacak. Gecen Ctesi babam ile kuvete girdik. Pek keyifli idi canim. Karsimda sebelek durumunda annem de iki de bir kontrole geliyordu. heheh... Su babam olacak adam bu aralar bana "Keloglan" diye sesleniyor. Kimdir nedir anlayamadim ama galiba saclarim ile ilgili bir durum. Eh, annemizin sirma saclarina cektiyse bizimkilerde sorarim ben ona Keloglani ya dur bakalim. Bir de eskisi gibi emdirmiyorlar beni. Son kontrolde normalde 20, 30 gr olan gunluk kilo alma olayini 57g yaptigim anlasilinca boyle bir karar aldilar galiba. :-)

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Merhaba Atachan ben Pelin Naz;
Babam abk bu ata abin dedi seninle taniştirdi beni sende bayağı yakisikliymisin canim.

Kuzenler bir araya gelsekte meletsek bizimkileri hic fena olmaz.

Bu arada armut resim de bi harika caniiiiiiim.

1.10.2006 07:27  
Blogger zeynep said...

oglusum, halan ancak anladı yorumların nasıl yazılacagını :).
yerim senin ballarını boklu mullinin yavrusu.aferin torunum sen yemene bak, babaannen de aynı taktigi uyguladı hep babana, amcana ,bana.operim seni gıdıktan, gobekten

2.10.2006 20:10  

Yorum Gönder

<< Home