ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Cumartesi, Kasım 11, 2006

Hastaneden ciktimmmm



Merhaba. Bu hafta fitik ameliyatimi oldum. Pazartesi yani ayin 6sinda bepbera (hepberaber yani) hastaneye gittik. Kontrollerden sonra annem ile hastanede yattik. Babam kalamadi cunku doktorlar sadece bir refakatciye izin veriyorlarmis.
Ertesi gun sabah 6 da annem son kez sutumu verdi ve babamlarin gelmesini bekledik. Hava cok ruzgarli oldugu icin gece cok ses yapti pencere ve annem hic uyuyamadi. 9 da babamlar da geldiler. 10:15 te doktorlar bizi cagirdilar. Annemler ile asagi kata ameliyathaneye gittik sonra ben onlardan ayrildim. 1.5 saate biter dediler ama nedense saat 15:00 civari onlari tekrar gorebildim. Doktor babama zor bir ameliyat oldu demis. Bir suru de aciklamada bulunmus. Beni odama cikarttilar. orada beklemeye basladik bepbera...
Neyse, tekrar sutu icmem icin aksam 18:00 e kadar beklemem gerekiyordu. Bu arada hep serum bagladilar. pek aglamadim ama beni yalanci meme ile kandirdilar bu sure boyunca. Babamlar devamli yanimda konustuklari icin onlari duyuyordum ama gozlerim hic acilamiyordu. sonra 1915 civari cisimi ve kakami yapinca hepsi cok sevindiler. Hemsire abla bana su verdi sonra annemin sutunu icebilmeye basladim.
Sonra dedem babaannem ve babam geri donduler. ben annem ile kaldim. Gece 12 civari kustugum icin annem babami cagirdi yeni elbise getirmesi icin. Babaannem de geldi onunla. :-)
Neyse Carsamba gunu saat 11 gibi hastaneden bepbera ciktik. ve dogru eve geldik. Carsamba gunu sanki aksamdan kalmis gibi hic keyfim yoktu. aglarken bile inliyormusum. Fakat sonra yavas yavas eski gucume kavustum. Artik bagira cagira agliyabiliyorum. ehehehe...
Bir iki fotografimi koyayim. Sinan da cok yakinda geliyor zaten ama Zeynep halam da baksin gorsun beni biraz daha... :-)

4 Comments:

Blogger zeynep said...

merhaba oglusum,
Çooook geçmiş olsun canımcığım.
En kısa zamanda eski keyfin gelmiş yerine, çok sevindik. Kuzeninin gelmesine de 9 gün kaldı artık. Öpüyoruz seni :-)
halan- Cem Ağabeyin

12.11.2006 19:53  
Blogger ebush&hlq said...

ata'cım çoook geçmiş olsun.şimdi ağız tadıyla ağla:)
o ne güzel bi gülüş öyle yerim tatlı yanaklarından...bizde senin büyümedi takip ediyoruz bloğundan.haluk abin seni görünce yanaklarına saldırcak:)öpüyoruzzzzzzzzzz

12.11.2006 21:33  
Anonymous Adsız said...

Geçmiş olsun aslanım. Gülen fotograflarını gördük mutlu olduk.

Hepimizdn selamlar..

Anneni babanı ve seni seviyoruz..

Katya Lidya Oktay

24.11.2006 06:30  
Anonymous Adsız said...

Hi Ata - What a lovely smile you have - thats because you have lovely parents!

We can't wait to meet you.

Lots of love Jan and Mike

26.12.2006 21:10  

Yorum Gönder

<< Home