ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Ekim 26, 2006

Bayram Ziyareti


Dun aksam Gokham dedem ile ailesi, Zeynep Babaannem ve Oguz amca (eheheh ) ziyarete geldiler. Aslinda benim onlarin ellerini opmeye gitmem lazim ama henuz otobuse binmeme izin vermedikleri icin gidemedim. Bana biraksalar fizana da gidecem ya neyse.
Babam olacak adami su son iki gundur goremiyorum nedense. Sabah cikiyor ben uyur iken, aksam ancak 10 dakika goruyorum o kadar. Is ile ilgili kufurlu bir seyler soyluyor ama simdilik anlamiyorum. Anladigim zaman zaten hanya ve konyayi goreceksin diyor babam. Ne hanyayi ne konyayi anlamadim ben yine... off ogrenecek cok sey var ama keyifli canim

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Oglusum Atacan ,
dogumundan 6 saat sonra seninle hastanede bulustuk, o zamandan yakisikli olacagin belliydi.
Kuzum seni cok seviyorum cunki sen benim ilk torunumsun canim
Sen babani dinleme kac gel bize aslinda sen kisa zaman da telefon cevirmeyi ogrenirsin ara beni ben seni almaya gelirim.
Cok bayramlar gor insaallah ,
Ak sakalli dede olasın kuzum benim,
zeynep babaannen

26.10.2006 17:30  
Anonymous Adsız said...

Ata canim kardesim :) her nekadar amcada desen sen benim canim kardesimsin. kardesim diyerek simdiden yatirimi yapayim , buyuyunce beraber takiliriz gezeriz :) Bende bu arada Murat ballim amcama selamlar ederim , o evde oturur biz gezeriz artik :)
Atacim gulucuklerin kadar guzel bir gelecek seninle olsun ...

24.11.2006 02:11  

Yorum Gönder

<< Home