ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Cuma, Ekim 27, 2006

Banyodan cikarken


Nedense bu banyoda hep uyuyup kaliyorum yav... Aha da fotografi. su kusu diyorlar babaannemler. Bugun bir de doktora gittik. Babam olsaydi aglatamazlardi beni ama onun isi varmis gelemedi. Doktor amcalar benden kan aldilar cok canim yandi. eve geldikten sonra bile uyur iken hoplayip uyaniyordum bu yuzden. bir de bir dahaki ayin 7sinde ameliyat olacak misim. birascik korkuyorum ama cok kolay olacakmis. ondan sonra artik fitiklarim duzelecekmis... :-) bugun cok bilgi verdim sonuncusu da artik 5800gr olmusum... :-D

2 Comments:

Blogger zeynep said...

merhaba uykucu şirin :)
Hiç korkma oglusum ameliyattan, çok iyi olacaksın , gör bak.
Cem Ağabeyinle ben en kısa zamanda iyileşmeni diliyoruz . Öptük yanaklarından :))

27.10.2006 19:40  
Blogger ebush&hlq said...

oooyyy halası yer seni:)babaannesi nsl oğuşturuyo ki masaj gibi geliyo geçiyosun demek uyku moduna,ah atacım sen şanslısın torun olunca... bize banyoda göz kırptırmazdılar babaannen ve kız kardeşleri;)siz pelinle pek şanslısınız
Hiç korma ameliyattan hemen biticek ve kurtulacaksın,sonra rahat rahat ağlarsın;)öperizzzzzzz

30.10.2006 08:15  

Yorum Gönder

<< Home