ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazartesi, Nisan 23, 2007

İlk dişim çıktıııı...

Merhaba,
Bugün babam ilk dişimin çıktığını farketti.
İki gündür salyam akıyordu hep. Bir de ne bulsam ağzıma götürüyordum. bunu da atlattık yani.
Yakından çekilen fotoğrafı ise babam kirpiklerim için çekti. Göz rengim de kara olunca kesin babaanneme benziyormuş gözlerim.

Bu banyo fotografımı babam çekti. Nasıl beğendiniz mi koltuğumu. Keyif yapıyorum görüldüğü gibi. İlk başta biraz tırstım ama sonra alıştım. Hem yazın denize gidince de bunu kullanacakmışım!


Japonya'da 5 Mayıs erkek çoçukların günü imiş. O gün için böyle kafamdaki gibi şapkalar falan satıyorlar. Annem almış bu şapkayı bana o yüzden.

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

canımın canı bu gun 23 nısan dunyada tek cocuk bayramı sen burda olsanda babanı goturdugum gıbı senıde gotursem
cok anlamlı bır gunde dışını cıkardın
senı cooooooook sevıyoruz
babaannen ve deden opuyoruz

23.04.2007 19:34  
Anonymous Adsız said...

Merhaba canım torunum,
Bugün 23 nisan, bayramın kutlu, dişin hayırlı olsun :) Darısı diğer dişlere. Öperim seni gıdıklardan

23.04.2007 20:41  
Blogger bkdeniz said...

uyy ballim çok güzel olmuşsun yahuuu yerim senin ballarını

26.04.2007 02:50  
Blogger Levent said...

Kerataa kuvette sanki padisah koltugunda gibi oturuyosun. Bu ne hava hiii:)) Yeni disin vatan millete hayirli ugurlu olsun.. Yerim seni ben :)

30.04.2007 21:13  

Yorum Gönder

<< Home