ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazar, Nisan 08, 2007

Bahar Geldiiiiiiiiiiii






Merhaba . Nasilsiniz?
Ben biraz daha buyudum degil mi?
Gecen hafta ameliyatim ile ilgili kontrolumuze gittik. Doktor amca her sey normal dedi. Bir daha 4, 5 yasinda gorusururuz dedi. hehehe. yani artik takimlar da bir sorun olmadigi tescil edildi. Ohoho... Bu arada 71 cm ve 8kg olmusum.
Buralara da bahar geldi artik . Dun ilk defa trene bindim. Ilk fotografim Yamanote hattinda cekildi.
Nasil ama?
Sonra Annem babam ve ben bepbera Yoyogi parkina gittik. Orada babamin isyerinden arkadaslari ve Kenya ile bulustuk. Kenyanin 8 disi cikmis. 4'u ustte 4'u altta. :-) benim ise henuz hic cikmadi. Ama Babaannem gec cikmasinin daha iyi oldugunu soyluyor babama.

Sonra piknik yaptik ama ben ilk basta biraz agladim, ama cok guzel gecti piknigimiz.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Aman da benim yigenim buyumus de pikniklere gidiyormus yahu. Sen pikniklere alıs emi halacıgım deden de seni buralarda yaylalara piknige goturecek. Anlasılan baban ve amcan gibi uzun boylu olacaksın aman halana benzeme bu konuda :)

8.04.2007 17:49  
Blogger bkdeniz said...

Uyyy yeğenim benim sana yanlış bir piknik kültürü öğretiyor olabilir, şu beceriksiz baban. öncelikle piknik demek mangal demek, adam başı yarım kilo et demek, közde yapılmış patlıcan salatası demek.
sen iyisimi buraya gel bak piknik nasıl olurmuş aslan torunum benim.
öpüyorum güzel gözlerinden.

10.04.2007 00:49  

Yorum Gönder

<< Home