ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Cuma, Şubat 09, 2007

Gulelim eglenelim

Ahmet Amca, bak bu sefer de guluyorum. Babam beni cok gulduruyor bu aralar. Garip gurup sesler cikariyor ben de dayanamiyorum.
Yuzum nasil olmus bu arada? Su biberonumu da bir kendim tutabilirsem super olacak. Annem hergun 4 litre su ictigi icin pek bir sut sorunum olmasa da arada sirada ek mama ihtiyacim oluyor. Bir de ek yemeklere dun brokoli kattilar hic yiyemedim. Yarin babam yedirecek bakalim nasil olacak.
Iki gundur Sinan ile konusurken dedem ile de gorusuyoruz. Dun annemler yemek yerken, beni yalniz biraktilar, dedem ile babaannem hep konustular benimle... :-)
Bu fotografta ise beni koltugumda oturur iken gormektesiniz. Aslinda amac onumdeki oyuncaklar ile oynamam idi fakat ortadakinin tutacagi artik elimde kaliyor hep. Bir turlu saglam bir sey yapamiyorlar canim. eh, ben de ayaklarima bakiyorum. Cok komik bu ayaklar yahu.. Sanki ben ne dersem yapmaya calisiyorlar ama hala tam dinlemiyorlar beni... :-) Sinan, Pelin, Lidya abla, e hadi yeni fotolar koydurun artik... Ozledim sizleri...

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba tosunum,
her gün bilgisayarda gorusuyoruz ama artık bu yetmiyor. bir an önce gel de öpüp koklayalım seni emi.Babaannen deden de seni çok özlediler.Sürekli resimlerine bakıyorlar.Anne ve babayı üzme sakın tamam mı?

12.02.2007 22:33  
Blogger Levent said...

Sen hergecen gun daha bir seker oluyon yaa.O ne durus, o ne bakis, o ne tatlilik olee masallah masallah.Yerim seni yerr. En kisa zamanda yine gelicez seni miniklamaya. Kocccamannn operim seniii. muuuccckk :)

14.02.2007 15:15  
Anonymous Adsız said...

dedesi yesin gıdıklardan oğluşum büyüyo sende torununu görürsün inşallah

17.02.2007 04:25  

Yorum Gönder

<< Home