ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazartesi, Mayıs 07, 2007

Osaka Gezim

Merhaba Millet,
Mayıs ayının ilk haftası Japonya'da Altın Hafta da denilen tatil haftası. 30Nisan ve Mayıs 3, 4 ve 5 resmi tatil. Biz de bu tatilden istifade Osaka'ya gittik. Annemin memleketi yani.
Orada Takeshi ve Kazuki kuzenlerim ile oyunlar oynadım. Aşağıda bunların fotoları var. Bir de dayım ile tanışmış oldum. Diğer fotoğrafta onu ve yengemi görebilirsiniz.




Bu fotoğrafta ise Takeshi ağbi ile evdeki sofa da oturuyoruz. Bu arada Takeshi ile Kazuki ikizler. Dayım ile yengemin olduğu fotoğraftaki Kazuki abla.
Babamın da Ahmet Ziya amca ile böyle bir fotoğrafı varmış. Bu yaz onlarla da tanışacağım için çok mutluyum.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

ay ay ay yerim ben bu atachan'i.muratcim oyle cok heyecanlandim ve sevindim ki gozlerim doldu. coook mutlu ve mesut bir aile hayati dilerim size. yakinda gorusmek uzere. sevgilerimle.

25.06.2007 18:01  
Blogger aslanbaron2000 said...

Atacan,
Babanla Utku Amcan ayni okuldan ayni bolumden mezunlar.
O yuzden ben de senin babaannen gibi oluyorum.
Senin resimlerini Utku Amcan bana da yolladi.Ben de seni optum kokladim,biraz izinsiz oldu ama sen hos gorursun.
Gule gule buyu,ilk yasin kutlu olsun.
Nice mutlu yillara...
Ayse Sidika KARAASLAN
Ankara

7.09.2007 04:13  

Yorum Gönder

<< Home