ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Aralık 31, 2008

Ahmet Dayim Ismet Teyzem




Merhaba,




Bugün Ahmet Dayım ile İsmet Teyzemin bizi ziyaretine yer verecegim burada. Aradan epey bir zaman geçmiş olsa da tembel babam sonunda yazmaya zaman bulabilmiş demek ki.



son zamanlarda kendi kendime şarkı türkü söylüyorum bu arada. Türkçe Ali babanın çiftliği Japonca ise Kayıp kedi yavrusu diye bir şeyler mırıldanıyorum.

neyse hemen fotolara geçelim.

İlk foto da dayım ve teyzem beni banyodan sonra havlulara sarmış bir vaziyette görüyorsunuz.

Teyzem sağolsun beni annem ile banyoda beraber yıkamaya bile geldi. Onlar gittikten sonra da çok aradım gelip beni yıkasın diye ama babam uzaklara gittiklerini söyledi.

İkinci foto da ise dayım ile oynar iken görüyorsunuz beni. Parmaklarım ile kaç yaşında olduğumu söylemeye çalışıyorum güya.
Bir de video koyalım bari hazır elimiz bulaşmışken değil mi?


2 Comments:

Blogger bkdeniz said...

vay beeee kocaman olmuş benim oğlum aslanım benim hadi annenle babanı kandırda yazın gelin biraz oynarsınız ozanla öpüyorum seni güzel yanaklarından

24.01.2009 07:46  
Blogger Iforev said...

Ben bunu isira isira opmek istiyorum ya..
Bu kadar sevimli olunur mu..
Masallah tabi:-))

2.02.2009 00:31  

Yorum Gönder

<< Home