ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Cuma, Ekim 22, 2010

Bulent Amcam

Merhaba. Bugun ile birlikte babam uc gundur yaziyor valla yazacak cooook sey olunca aslinda hergun bir kac kez yazsa da olur diye dusunuyorum ama neyse.
Bulent amcamin dun dogumgunu idi. Onun icin bugun ku kosemizi ona ayiralim.
bakalim ne fotolar var elimizde...
Ilk fotomuz yillar oncesinden. Babam hala hatirliyor imis bu fotoyu.
Ona gore, bayagi bir zaman almis bu karenin cekilebilmesi. Bulent Amcam cok kasmis hareketsiz bir sure kameraya bakmak icin. babama gore eski evlendirme dairesinin oralarda bir yerde imis bu studyo... kazaklara dikkat bu arada. :-)
Ikinci fotomuz Muammer dayi dedemin ogullari Abdurrahman ve Kahraman abimlerin sunnet toreninden.
Babam Abdurrahman abime Clark Kent diyor nedense. Vardir bir hikayesi mutlaka. bir gun dinleyecegiz umarim.

Ucuncu foto nerede ne zaman cekilmis babam hatirlamiyor. Internetten amcam yollamis. Onun hikayesini yorum kisminda alabiliriz belki :-)
4. foto ise asker iken. Aslinda 3. foto ile hangisi daha yeni diye dusunurken bir noktadan anladim bunun daha yeni oldugunu. bakalim siz de bulabilecek misiniz?
Sonuncu foto ise 2010 Temmuz/Agustos gezimizden. Amcam ile beraber Karadeniz'i doldurma calismalarimizdan.

Amcacim seni cok ozledim. Iyi ki dogmussun!!!
Hadi yine beraber oynayalim beni havalara atip tutuver yada ben atlayayim sen yakala diyecem ama Ozis yeterince yormus seni. Aman beline dikkat et. biraz kilo ver biraz buyuyunce seninle kosariz yaris yapariz hem...

1 Comments:

Blogger bkdeniz said...

atacığım çok özledik seni yahu keşke kışında gelebilseniz babanla ne güzel olur. biz gelemiyoruz malum yol uzun izin yok oraya gelecek kadar. ama bir gün mutlaka gelecem sen merak etme. öpüyorum seni çok çok

5.12.2010 10:25  

Yorum Gönder

<< Home