ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Aralık 31, 2008

2008 Aralik ayi raporu

Uzun zaman olmus biraz havadis gecelim degil mi?

babamın yeni tanıştığı İdil Abla ile Mark Ağabey vardı aralık ayı sonuna kadar. Onlar ile çok görüşemedik ama ben onları onlar da beni çok sevdiler galiba. Hatta bir keresinde onlara gittik babam ile ama Mark Ağabeyin böbrek taşı varmış meğersem ondan doğru hastaneye gittiler ben de babam ile biraz onların evinde oynadım sonra döndük. Sonra tekrar gittiğimizde İdil abla bana çilek almış pasta almış onları yedik. eheheheh
Yalnız babama bir konuda çok kızgınım. Yahu insan bir iki fotomuzu çekmez mi? Şimdi onlar Hong Kong'a taşındılar nereden bulayım da fotoğraf çektireyim? Ama olsun belki gezmeye gelirler de o zaman görüşmek için de fırsat olur değil mi?

Ama belki onlar da fotoğramız vardır!


ben olmasam da iste size bir fotograf. Idil Abla ortadaki guzel. Diger guzeller ise annem, Selin ve annesi ....Selin ile ayni yastayiz bu arada.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home