ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Ekim 12, 2006

Elektrik Supurgesi


Artik kafami biraz daha kontrol edebiliyorum. yerden kaldiriyorum mesela etrafa bakiyorum. galiba artik boynum kuvvetlendi biraz olsun.
kuzen bak sen de meletiyormussun amma bizimkiler simdi bir sey yapiyorlar ben aglayinca hemen susturuyor beni. aman dikkat seninkiler de ogrenmesinler. Annemin bir arkadasi yapiyordu bana da yaptilar oldu valla. Elektrik supurgesi yada sac kurutma makinesi sesine aglamayi kesiyoruz efenim... Sinan ballim, ufaklik, sen de dikkat et ha... :-)

2 Comments:

Blogger zeynep said...

yerim senin ballarını, ne kadar seker oldun sen. Yüzündeki gülümseme hic bitmesin emi. Operim gıdıktan. Halan

12.10.2006 15:01  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Ata çok tatlısın bu güzel aileye ve dünyaya hoşgeldin ben Fatmanur Halanın arkadaşıyım babanenide çok seven yeliz Ata cım öyle bir babanen olduğu için çok şanslısın ona söylermisin biz onu çok özledik birde seni gördü diye bizi sakın unutmasın ailenede sevgileimi ilet HEP BÖYLE GÜL OLURMU..

12.10.2006 20:40  

Yorum Gönder

<< Home