ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Kasım 14, 2006

3 Aylik Olduumm



Bugun 14 Kasim. Bu dunyadaki 3. ayim doldu bugun. Fakat bugun baska bir sey daha oldu benim icin cok onemli. Dedem ve Babaannem geri donduler Trabzona. Sabah bepbera havaalanina gittik. Dedem ve babaannem ile ben arkada idim. Babaannemin kucaginda gecirdim tum yolculugu. Babam gece cok gec yatmis ve uykusuzdu. O yuzden annem surdu arabayi. Otoyola cikarken gorevlinin yanlis tarifinden dolayi once ters yonde gittik bir yarim saat. Sonra babaannemin Emine adini verdigi gps aletini dinleyip geri donduk. Gorevli ile kavga ettik biraz ama sonunda havalaninin yolunu tuttuk. Yolda bir suru konustular durdular. ben hep uyudum. Havalanina ilk defa gitmis oldum boylece. Orada dedemlerin esyalarini verdik ve biraz dolastik. Sonra onlara allahismarladik dedik. hepsi agladilar nedense. Nasil olsa yarin sabah yine mememi emdikten sonra babam beni babaannemlerin odasina goturmeyecek mi? Onlara bir iki gulup bir suru fotomu cektirmeyecek miyim yani?
Simdiden cok ozledim onlari yahu. Zaten eve gec gelmek icin annemler bir suru yere ugradilar. Ama eve gelince dedemin kalin sesini duyamadim hic. Annemler ile bepbera agladik hep...
Gene gelin tamam mi dedesi, babaannesi... :-)

1 Comments:

Blogger zeynep said...

Hiç uzulme yavrusu,
Yakında yanına gelirler gene.Sinan kuzenin de gelmek uzere . O yuzden babaannen ve yengen de benım yanıma geldıler. Keşke sen ve annenler de buraya gelseniz. Ama yazın goruseceğiz insallah.
Öperiz seni toruncuğum :)

21.11.2006 23:40  

Yorum Gönder

<< Home