ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Şubat 01, 2007

Gulucukler





Bugun babam iyi calisiyor haa. Bu ikinci yazisi.
Aslinda bu aksam hic keyfim yoktu. Babam bile gulduremedi beni hic.
Erkenden yatirdilar beni o yuzden. Annem de uyuyunca beraber, babam gariban gariban aylardir yapamadigi islere bakmaya koyuldu. Bozuk bir utu vardi. onun artik tamir olamayacagini anladi mesela. Ondan sonra havalandirmada ki ekstra gurultuyu filtreleri yikayarak azaltti, vs vs...
Neyse bunlari duymanizin bir anlami yok zaten. Fotograflarima bakalim isterseniz. Burada babamin saklabanliklarina guluyorum. Goruldugu gibi yanaklarim kirmizi kirmizi ama sebebi daglarda heidi gibi yasamamdan dolayi degil tabikim. Alerjik bir durum diyorlar. bir duzeliyor bir aziyorlar. eh , ben de artik ellerimle bir guzel yolunca boyle alli gullu oluyorum.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba oglusum,
cok tatlı olmussun canım. Babaannem ve halan o güzel yanaklarından öper :)

2.02.2007 02:23  
Anonymous Adsız said...

kurban dedesi sana naptılar o yanaklar niye kızardı dedesizi dövecek de onlara Bu arada laf aramızda sana iyi bakıyolar küçük eşek iyi büyüyorsun gıdıklarından öpüyorum DEDEN

2.02.2007 04:22  

Yorum Gönder

<< Home