ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Şubat 01, 2007

Yemek yerkene

Merhaba... Bugun size iki foto yolluyorum. Annem cep telefonu ile cekip babama yollamis bunlari. Gariban babam is icin Japonya disinda oldugu icin bunlara bakip hasret gidermis.
Efenim birincisi benim ozel oturma koltugum. Burada cok moda imis. icine gomuldugum icin dusme riski ve bir tarafimi incitme olmuyormus. Her ne kadar ben neredeyse icinden firlayacak kadar ziplasam da basarili olamadim daha.

Ikinci foto ise artik ek yemeklere basladigim bir gun cekildi. kasigin yenilmeyecegini anlamaya calisiyorum goruldugu gibi.
Babamda daha bir kac foto daha var. onlari da yarin koyacakmis. Siz pek inanmayin zira eve gelip benimle oynadiktan sonra pek vakti kalmiyor ehehehe. Bu arada artik geceleri 9, 9:30 da yatiyorum. Sabahta 7, 8 gibi dikiliyorum ayaga. yavas yavas bu evde benim borumun otmeye basladigini herkes anliyor tabii zira ikisini de dikiyorum ayaga... eheheeh...
Optuuummmm

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

halasının gülü,
sen artık yemek yemeye mi basladın tosunum aferin sana. Şu yanaklarındaki alerjik durum da bir an önce geçer insallah canımcım. öperim seni gıdıklardan :)

2.02.2007 02:25  

Yorum Gönder

<< Home