ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazartesi, Mayıs 07, 2007

Uçağa bindim...



Efenim bugün şanslısınız vallahi bu

kadar fotoğrafı kolay kolay koymuyor babam zira.

E Osakaya gittik ya hani. Giderken Shinkansen ile gittik. Onun fotoğrafını çekmeyi akıl edemedi babam. Ama dönüşte ilk kez uçağa binince onun fotolarını çektiler. İlkinde check-in yaparken. Nasıl da kuruldum koltuğa ama. Elimde hep sağlam olsun diye ya ipte ya da kollukta. Düşürürler sonra neme lazım. İkinci de de uçak içinde hareket etmeden. Kolaymış canım bu uçak işi. Hiç ağlamadım. Ama yazın çok uzun bir yol varmış beni bekleyen. Olsun herkesi göreceğim ya bu sayede. :-)

3 Comments:

Blogger bkdeniz said...

vay torunum nasılda sabırsızlıkla bekliyoz seni bir bilsen

8.05.2007 05:57  
Blogger Pelin Naz said...

Ula sen gun gectikce daha yakisikli olmaya basladin biliymisin. Sen gel bi bak ben seni nasil opecem yakisiklim benim...

13.05.2007 23:24  
Blogger erengül said...

biz seni ısırmayı planlıyorduk ama bu gidişle sen bizi dişleyecen.
öptüm seni gıdığından

17.05.2007 17:29  

Yorum Gönder

<< Home