ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Ağustos 07, 2007

Türkiye Gezim Bölüm II




Eveet, dün en son Buğra amcalarda bitirmiştik ilk bölümü.


Sabah Esra Teyze erkenden işe gitti. Bizde hep beraber Bugra Amca ile kahvaltı yapıp Esra Teyzenin iş yerine gittik. Orada bir sürü teyze geldi beni mıncıkladı ama hepsini sevdim. Sonra Sinem teyzem geldi. Beraber alışverişe gittik. Daha doğrusu anneme gelinlik bakıyorlardı ben de babam ile bir kafeye oturdum. Bu sefer de garson kızların eline düştük iyi mi? Aldı birisi beni bir yerlere götürdü birilerine gösterdi ama babam gelemediği için detayları anlayamadım. Neyse sonra başka bir gelinlikçiye gittik ve annem orada karar kıldı allahtan. Biz de başka bir yerde bekliyorduk ama hem babam hem de ben artık yorulduyduk açıkçası. Neyse yemeğimizi yedikten sonra hep beraber Sinem teyzenin bürosuna gittik. Biraz oturduk düğünü konuştuk. Sonra anneme ayakkabı bakmaya gittik. Bu arada babam bir kayboldu ama yine ortaya çıktı bir süre sonra.


Tekrar Buğra amcaların evine gittik ve biraz uyuduk. Babam uyuyamadı yine heheheh.

Esra Teyze geldi ve hep beraber yemekten sonra Buğra amca bizi havalanına götürdü. Trabzon uçağına binip dedemlere kavuşmak üzere yola çıktık böylece.

Trabzona inince ufak bir hata yapıp diğer kapıdan çıkınca bizin o gece yarısı karşılamaya gelen Sinan, Zeynep Halam, Erengül Yengem, Bülent Amcam, Zarife babaannem, Mehmet enişte dedem ve tabiiki dedem ve babaannemi malesef göremedik kapıda. Oysa onlar çok güzel hazırlanmışlar kapıda geleceğiz diye. Babam telefon edince hep beraber geldiler diğer kapıya da görüştük böylece. Beni ve annemi dedemin arabasına, babamı da Bülent amcamın arabasına koyup yola çıktık.

Evimize geldiğimiz de saat yaklaşık 01:30 idi.

Bugun yeni fotolarimdan koyuyorum bir iki adet. maceramiz devam ediyor bu arada...





2 Comments:

Blogger bkdeniz said...

uy ballim ne de güzel hazırlanmıştık iç hat gelen yolcu salonunda ama baban olcak adam dışhat salonundan çıkınca nasıl koştuğumuzu ben biliyorum hatta ben haricindeki herkez ilk sana sarılmıştı. sanırım annende biraz ağlamıştı. sen uyku sersemiydin ama çok tatlıydın.Babana selam söyle yerim senin yanaklarını.

8.08.2007 18:27  
Blogger bkdeniz said...

torunum yarın senin doğum günün
Kutlu olsun ve gülen yüzün hiç solmasın. Seni çok seviyoruz.

13.08.2007 21:13  

Yorum Gönder

<< Home