ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazartesi, Kasım 27, 2006

Geziyom geziyom





Gecen Ctesi, Zeynep babaannem ve annemler ile alisverise gittik yine. Babam beni arabam ile gezdirir iken annem ile Zeynep babaanne, sirada beklediler sonra da alisveris yaptilar. Babam beni bir okulun bahcesinde gezdirdi bir sure. Annem diyorki benim yastas olan imparator torunu bu okula gidecekmis. beni de oraya verecekler belki de ama hele biraz buyuyeyim o zaman karar verecez. Universite icin Zeynep babaannemler ile ayni okula giderim belki Ankarada... O zaman yine beraber alisveris yapariz hem degil mi.. ehehehe
Dun internette Pelinnaz ile gorustum. Uzun uzun anlattim o da bana anlatti. Bir de su babamlar gurultu yapmasalar. Onlarin yuzunden Pelincigimin sesini zar zor duydum valla. iyi oluyor canim boyle dertlesmek... :-) Bu aksam da dedemler Sinan icin Merzifonda olacaklar. Hep babaannem, halam, yengem ve Cem enistem ile gorunuyordu bu aralar. bu aksam amcam ile dedemi de gorebilecegim... "Yesin onu dedesi... ham ham ham" der yine bakalim. ehehehe.
Bir kac yeni fotograf koyalim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home