ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Ağustos 08, 2007

Bolum III

Önce biraz fotoğraf. Burada babaannem beni yediriyor görüldüğü gibi. Keyfime diyecek yok anlayacağınız.

Burada ise Erengül yengem benimle evin girişindeki otomatik lambayı yakıp söndürme oyununu oynuyor.
Burada dedem, annem, Sinan ve ben muhabbet ediyoruz.
Bunlar da Gama Tarık amcam ile Elif teyzem. Bakarsınız kayınpeder ile kayınanam olurlar. Elif Teyze bir bebek bekliyor görüldüğü gibi. Aramızı iyi tutalım şimdiden değil mi... Tarık baba, sende ki fotoları da yolla da! ;-)
Şimdi dönelim gezi günlüğümüze:
Ertesi gün yani 5 Temmuz'da ben ve annem erkenden kalktık. Geri kalan millet daha uyuyordu zira gece sanırım 4, 5 gibi yattılar çoğu.


Annem bana yemek hazırladı bir şeyler alıp. Böylece eski yemeklerime bir nevi olsun dönmüş oldum. Sonra hep beraber alışverişe çıktık. Ivır zıvır aldılar genelde. Bavullarımız bugün de piyasa da yoktular malesef.


Akşamları Zarife Babaannemler ile Fatmanur ve Ebru halamlar geldiler bize. Ama ben hep uyuduktan sonra geldikleri için Haluk Eniştem ile ve Berkay Ağabeyim ile uzun bir süre görüşemedik malesef.


Cuma ve Cumartesi genelde evde geçti. Havalar sıcak olduğu için pek dışarı çıkmadım. Pazar gönü büyük halamın torunu Mehmet Ağabey evleniyordu. Onun düğününe gittik. Beşikdüzü diye bir yerde idi bu düğün. Orada da babamın amcaları ve daha birçok akrabamız ile tanıştım.
Sonra Bülent amcamların evine gittik.


Giresunda çok güzel bir evleri var. Hemen deniz kenarında üstelik. Babam dedem ve Bülent amcam yüzmeye gittiler. Biz annemler ile evde bekledik. Akşam da amcamların evlilik yıldönümünü kutladık hep beraber.




Pazartesi günü annemin kınası nı yaptılar babaannemler. Ben pek bir şey anlamadım gerçi ama arada uykumu da aldım şekilde görüldüğü gibi...

dersem inanmayın çünkü burada uyuyan kuzenim Sinan... Bana benziyor değil mi?



1 Comments:

Blogger bkdeniz said...

Birdahaki sefere seni de götürürüz yüzmeye oğlusu

14.08.2007 00:14  

Yorum Gönder

<< Home