ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Ağustos 14, 2007

Dogum Gunum

Merhaba,

Bugün benim ilk doğum günüm imiş. Ne demekse işte. Annem bana bakıp bakıp ağlamaklı oldu hep. Dün gece de ben daha annemin karnında iken olduğum fotoğraflar ile videoları seyretmişler.

Neyse bugün sabah babam ve annem beni yataklarının ortasına aldılar. Biraz onları uyandırmak için uğraştım. Babam sarhoşa yakın bir şekilde benim onun üzerinden yere ulaşma çabalarımı engellemeye çalıştı. sonra annem biberonumu getirince onu içip uyuya kalmışım. Yine kurtuldular elimden yani. Ama yılmak yok... Bir gün dedemlerin intikamı babamdan alınacak. ehehhe


Akşam da babam erken geldi. İzin mi neyse ondan almış. Beraber Odaiba diye bir yere gittik. Sanırım Pazar günü birşeyler planlıyorlar bunlar. Yaşgünü partisi yapacaklarmış. Onun için alışveriş yaptık.
Odaibadaki oyuncakçının önünde annem ben ve bu kim yaa?

Akşam da babaannem ve Ahmet Ziya amcam ile görüntülü olarak konuştuk.


Annem dün bir pasta yapmış bu arada. Ben yiyemedim ama onlar hapır hupur yediler. Tabii bunları yazıyorum bir kenara haberleri yok. hele biraz daha büyüyeyim de bakın siz nasıl meletecem bunları...
Pazar günü de böyle mumsuz pasta gelirse pastanın içine oturulup etrafa gülücük atılacak... heheheh

Bu arada Cumartesi günü büyükbabamın mezarını ziyarete Osaka'ya gittik. Ağustosun ikinci haftası Japonya'da böyle bir gelenek varmış meğer. Arkadaki mermer kaideler mezarları simgeliyor. Ulen bu benim babamla çekilip buraya koyulan ilk fotoğrafım galiba. :-)


3 Comments:

Anonymous Adsız said...

doğum günün kutlu olsun oğluşum,çok özledik seni,nice nice güzel yaşlara,çoook öptüm seni gıdından....
erengül

15.08.2007 04:30  
Blogger bkdeniz said...

oyyyyy oğluşum benim sen çk seviyoruz bir dahaki doğum günlerini hep birlikte kutlarız inşallah. çok öptük

15.08.2007 18:17  
Blogger ebush&hlq said...

Mutlu Yıllar ATA ........ Ne çabuk 1 yaşında oldun sen ...çok öpüyorus seni....boncuksan...bıdıksan..

19.08.2007 15:43  

Yorum Gönder

<< Home