ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazartesi, Ağustos 13, 2007

İlk doğum günüm

Merhaba


Gezi yazılarıma ufak bir ara veriyorum.


Son hallerimden biraz bilgi vermek için.


Yaklaşık olarak bir haftadan biraz uzun bir zamandır emekliyorum. Kendi başıma bir yere tutunup kalkıyorum. Hatta bir iki gündür tek elimle tutunarak ayakta durabiliyorum. emekleme işinde bayağı iyi imişim. Annemler öyle diyorlar. Bu arada son zamanlarda alt raflarda ki eşyalar falan nedense yok oldular ya da üst katlara taşındılar gibi evin içerisinde.




Fotoğraflara gelince ilkinde annemlerin aldığı ayakkabılarımı görüyorsunuz. Artık bunlar ile gezi


yorum dışarıda.



İkincisinı sanırım annem çekti öylesine.



Son fotoğraf ise geçen hafta sonu ziyaretimize gelen Aykut amca ve ailesinin. Onlar artık gidiyorlarmış Japonyadan. Oysa çok sevmiştik. Babam hep bahsediyordu. İnşallah tekrar karşılaşırız kısa zamanda...




Efendim son olarak da yarın yani 14 Ağustos saat 03i21'de 1 yaşıma giriyorum. Onun için yarın tekrar yazacağım. Şimdilik hoşçakalın...


Sevgiler

7 Comments:

Blogger bkdeniz said...

doğum günün kutlu olsun boncuğum ben ve Eren yengen yarın nöbetçiyiz kusurumuza bakmazsın artık. Hediyeni en kısa zamanda getireceğiz merak etme.

14.08.2007 00:15  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

14.08.2007 00:32  
Anonymous Adsız said...

balımın balısı ilk doğum gününde yokuz seninde oğlunu görecek kadar yaşamayı isterim. canımın canısı mutlu ol.
Deden

14.08.2007 00:42  
Blogger Pelin Naz said...

Nice mutlu yillara kuzenim saglik ve mutluluk hep seninle olsun

14.08.2007 03:34  
Blogger bkdeniz said...

eveeet oğluşum şuanda orada saat 06 suları ve sen dünyaya geldin artık. ve tekrar iyiki doğdun

14.08.2007 05:39  
Anonymous Adsız said...

Merhaba tostosum,
mutlu yıllar canım. öperiz seni yanacıklarından.
Sinan , Zeynep Cem

14.08.2007 17:39  
Anonymous Adsız said...

Canımın canı,
ilk yaşını kutlar,anne ve babanla birlikte en güzel günler seninle olsun.Çoooook öpüyorum
Babaannen :)

14.08.2007 17:41  

Yorum Gönder

<< Home