ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Aralık 04, 2007

Amcam

Merhaba,


Babama dedim ki geçen gün: Yav amcamın bir fotoğrafını koyamadın gitti. Hem en çok ona benziyorsun diyorsunuz hem de beraber bir fotomuz yok yani... cık cık ve de cık. aradan üç gün geçti hala bekliyoruz derken ancak anlamış.
Bu arada amcama da benziyorum harbi. Bakın ikimizin de saçı yok neredeyse...
Hazır eski fotoları gösteriyoruz madem bir tane daha yollayayım.
Bu da Bülent amcam ile Erengül yengemin evlerinin balkonundan. Dedem Sinan ile benim aramda babaannem de kameraya bakıyor. Sinan ile ben ne oluyoruz kardeşim durumunda iken Zeynep halam da poz vermek ile meşgul. Çok fotojenikler bunlar da canım.
Son fotoğramızda bu:
Yazın yani 2007 Temmuz 5, sabahın köründe Trabzon'a vardık. Eve gittiğimizde çekildi bu fotoğraf. Annem Sinan'ı kucaklamış. Beni de Zarife babaannem. Onun sesi hala kulaklarımda. Ben biraz şaşırdım tabi bu kadar beni çok seven bir sürü insanın arasına girince.
Bir de haber vereyim. Hani daha önce ki yazılardan birinde Gama Tarık Amcam ile Elif Teyzeden bahsetmiştim ya. O zaman Elif Teyzem hamile idi. 24 Kasımda Şimal Deniz doğmuş. Babam Tarık ve Elif ile aranı iyi tut dediydi de ben de o zaman hep onlara gülücükler atmıştım. Geçen gün bana gözün aydın Ata, senin gelin doğdu deyince ben de yeni anladım durumu... Gama Tarık Amca Baba, ellerinden öperiz hürmetler. Şimal Denize iyi bakın haaa. Yoksa karışmam... hşşş...
Neyse bu günlük bu kadar. Bir daha ki sefere ilk deniz maceralarımı anlatacağım... Öpüldünüz efendim...

3 Comments:

Blogger sinan said...

Halan kurban olsun sana ballim,
Biz burada babaannen ve deden ile birlikte senden yeni haberler bekliyorduk. tembel baban sonunda resim koydu. hepimiz öpüyoruz seni :)

5.12.2007 05:05  
Anonymous Adsız said...

Ata'cık merhaba,
Ben Tarık Amcan. Babanın deyimiyle Gama Tarık,aynı zamanda Şimal Deniz'in babası. Hatırlamışsındır herhalde:) Evet Şimal Deniz aramıza katıldı. Henüz 10 gün oldu. Şimal Deniz şimdilik dünyaya adaptasyon evresinde olduğu için onun adına ben yazıyorum bu seferlik. Sen Şimal Deniz'i gördüğünde annesinin karnındaydı henüz. Aradan günler geçti ve artık aramızda. Seni artık 3 kişi olarak takip ediyoruz yani:). Haberlerini bekliyor, üçümüzde öpüyoruz seni.Anne ve babana da selam söylüyoruz tabi ki:)
Şimal Deniz-Elif-Tarık

5.12.2007 17:23  
Blogger bkdeniz said...

yesin onu amcası
oğluşum birtanem en sonunda adi baban benimle olan bir resmini ekledi sitene. gözümüzde tütüyorsun gerçekten çok özledik seni babana ve annene söyle onlarıda özledik biraz.
bizim oraya gelme planları yatar galiba Ata, sanırım eren yengen sana bir kuzen ayarlayacak. sen şimdiden düşünmeye başla adını sana koydurabiliriz.
öpüldün. sende bizi yerimize anneyi ve babayı öp

13.12.2007 03:56  

Yorum Gönder

<< Home