ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazartesi, Ağustos 20, 2007

Parti...

Merhaba,

Pazar günü evde ilk yaşgünü partimi yaptık. Annemler bir haftadır hazırlıklar ile uğraşıyorlardı.

Sabah erkenden kalkıp babam birşeyler almaya gitti. Sonra döndü bu kez pastayı almaya gitti. Sonra döndü annem ile baloncuya gittiler.

Uçan bir sürü balon ile geri döndüler. Uçmayanları da babam şişirdi hep. Bir sürü teyze amca geldi saat 2den sonra. Kendi aralarında sohbet edip eğlendiler. Ben de onlara bakmaktan öğle uykusunu uyuyamadım. Sonra dedem ve babaannem ile bilgisayardan konuştuk. Halamı Cem enişteyi ve Sinanı da gördüm... Bülent amcam da çok telefon etti konuşmak için ama bir türlü konuşamadım. Sonra babam geri aradı onu.
Görüldüğü gibi pastam çok büyüktü. 18 kişi geldi aşağı yukarı ama yine de arttı bayağı. Ama herkes doya doya yedi benim haricimde. Seneye ben de yiyeceğim ama :-) Bu Mami san. İlk doğdum haftadan beri görüşüyoruz onunla. İstanbul'daki partiye de katıldı hem.
Burada da Kawakami amca ile Sayurinin annesi Yuriko teyzem benim için ilüzyon yapıyorlar.
Öptüüüm...


2 Comments:

Blogger bkdeniz said...

vay yavrucum benim inşallah bir dahaki seneye birlikte yeriz doğum günü pastanı.

20.08.2007 15:07  
Blogger ebush&hlq said...

vay ata san mutlu yıllar .... sen ne çabuk büyüdün yaaa.... e tabi biz sana turistik gezi yaparken babaannenlere sen uyuyodun ne zaman gelsek uyuyodun ... e tabi büyürsün... ne demişler uyusun da büyüsün nenni....

öpüyorusss kocaman ... güsel yanacuklarından.... ballisi.....

ebu ablan ve haluk abin....

6.09.2007 03:26  

Yorum Gönder

<< Home