ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Cuma, Eylül 28, 2007

Tembel dedik ya!...

Merhaba,


Hala Sinan ve Pelin'den ses seda yok fakat, önceki gün Pelinciğim de bir yaşına basmış oldu.


MUTLU YILLAR PELİN!


Sırada Sinan var ama önce Pelin'in fotoğraflarını görmek istiyorum. Annesiii, yolla hadi lütfen.








Geçenlerde bizimkiler oturduğumuz yerdeki belediyeye ait bir yer buldular. Çocukların oynaması vakit geçirmesi için yapılmış. Daha doğrusu benim gibi bücürükler için. Beraber gittik annem ve babam ile. Orada babamın cep telefonu ile çektiği görüntüler ve videoyu ekliyorum. Fotoğraflar da görüldüğü gibi ufak top havuzuna attılar beni. İlk başta biraz zor oldu hareket etmem ama sonra alıştım. Sanırım babam da girmek istedi ama biraz ufak kaldı onun için bu havuz. :-)

Aşağıdaki fotoğraflar ise evde yaptığım "Nedir? Nasıl Çalışır? " araştırmalarımdan bir bölüm ve sonrası babama bir bakış...






2 Comments:

Blogger bkdeniz said...

uyyy yerim senin yanaklarını koçum benim ne tatlısın sen öyle.

29.09.2007 22:49  
Anonymous Adsız said...

İste halan burda tosunum,
Sen hic merak etme ben seni cok yakından takip ediyorum. Halacıgın ise basladıgı icin biraz yogun. Sen kocaman olmussun yaa. Yerim seni yanaklardan.
Sinan da Ata abisine cekmis galiba. O da biraz tembel diş konusunda. Öperim seni tontonum :)

30.09.2007 18:59  

Yorum Gönder

<< Home