ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Cumartesi, Ekim 20, 2007

Süt içtim dilim yandı...

Merhaba,

Uzun bir ara verdik yine. Bu arada bayram geldi geçti. Hepiniz ellerinden öperim. Ufaklıklarında gözlerinden.

Efendim bu aralar yürüme işine hız verdik. Bugün son olarak olduğum yerde dönerek ters istikamette ilerleyebiliyorum.

Bir başka konu ise yatmadan biberon ile süt içebilme durumu. Bunu da Batu'dan öğrendim geçen ziyaretlerinde. Hem pipetten de içebildiğim için bayağı kolay oluyor benim için artık. Oturur vaziyetteyi ayakta içme durumuna geçirince de aşağıdaki videodaki gibi bir durum sözkonusu oldu. öhö öhö....

1 Comments:

Blogger bkdeniz said...

oy yavrusu sen niye düştün öyle. ula adam hiç yemek yerken düşermi. yerim senin ballarını boncuk. çok öpğyorum seni bundan sonra babanın sözlerinin bazılarını tutsan iyi olur. öptük seni

2.11.2007 21:01  

Yorum Gönder

<< Home