ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Aralık 25, 2007

Bayram

Merhaba,
Bu bayramda kimse ile görüşmedim doğru dürüst. Malesef dedemleri internette yakalayamadık. Dün yani pazartesi burada tatil olduğu için babam ile 3 gün keyif yaptık ama. Bir de bayram hediyesi olarak bana ayakkabı aldı babam. Dün onun ile bayağı yürüdüm. İlk başlarda biraz zor geldi ama sonra alıştım. Eh ne de olsa, dedem geldiği zaman, onu gezmeye götürmeye hazırlanıyorum şimdiden.
Buradaki videoyu babam benden habersiz çekmiş. Yoksa hiç kameraya bakmaz mıydım!?

Böylelikle tüm büyüklerimin kurban bayramını kutlar, ellerinden,
küçüklerin de gözlerinden öperiz.

Muccukuuuuuuuu

1 Comments:

Blogger bkdeniz said...

oğluşum haklısın vallahi görüşemiyoz bende ders çalışıyorum bu aralar hızlandım biraz. malum senin kuzen gelince daha ders çalıştırmaz bize. çok büyümüşsün lan yerim senin yanaklarını dans eden ayaklarını.
öpüyorum seni sende seninkileri öp bari

25.12.2007 21:22  

Yorum Gönder

<< Home