ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Aralık 13, 2007

Komando

Merhaba....
fotolarda gördüğünüz gibi artık ev içerisindeki arama tarama keşif çalışmalarıma hız vermiş bulunuyorum. Şu ana kadar bir tek tuvalete giremedim ama onu da becereceğim yakında. Şimdilik sadece kapının önünde nöbet tutup birinin dalgınlık ile kapıyı açık unutmasını beklemekteyim zira.
Neyse bu gördüğünüz fotolar iki ayrı denemenin fotoları aslında. Çok hızlı davrandığımdan tek denemenin fotolarını çekememişler.
Önce bir durum kontrolü yapıyorum ilk fotoda. Sonra operasyon ile karşı tarafa süzülüyorum.


Bu ikinci fotoda görüldüğü gibi karşı tarafı kolaçan edip mevzimi alıyorum.
Burada ise geri dönüş yolculuğumuz başlıyor.
Son fotomuzda ise keyifli bir şekilde yeni bir köşeyi daha keşfedip hakimiyet alanıma sokmuş olmanın sevincindeyim.







Bu arada arkadaşlar, hiç ses soluk çıkmıyor artık sizlerden. Pelin Naz, Sinan hadi bakayım daaa.
Şimal Deniz daha ufak ama yavaş yavaş yeni maceralarını bekliyoruz (şşş Gama Amca?!? ne iş?)

Bu arada Bülent amcam ile Erengül yengeme de teşekkür ediyorum. Bana bir kuzen hazırlıyorlar anlaşılan. kendilerine de geçmiş olsun dileklerimi de iletmem lazım bu arada. Artıkın sizin de hayatınız kaymıştır. Geçmiş olsun efenim. hahahahaha

4 Comments:

Blogger bkdeniz said...

bunlar daha birşey değil babası unuttunun galiba kapı eşiklerine tırmandığımız günleri. aslan torunum benim helal olsun sana.
dört gözle bekliyoruz maceralarını.
öptük seni yanaklarından

14.12.2007 00:21  
Blogger bkdeniz said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

18.12.2007 06:52  
Blogger by karadeniz said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

2.02.2008 10:49  
Blogger by karadeniz said...

uyy asker aferin demek kaleyi içten fetahdez sana güveniyoz unutmaki "her türk asker dogar"

2.02.2008 10:51  

Yorum Gönder

<< Home