ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Aralık 12, 2007

Deniz Maceram

Aslına bakarsanız, babam bu iletiyi çok önceden yazdı fakat fotoğrafları koymak için bekler iken tüm yazdıkları uçmuş gitmiş. eee dedim ben o kadar iş sırasında, toplantılarda milleti dinleyeceğine benim günlüğüm ile uğraşır isen olacağı budur ama dinletemedik. Neyse, efendim kasım başında annem tutturdu Atayı denize sokalım belki alerjisine iyi gelir diye. Babam hemen ben Atayı götürüyüm sen zahm"1et etme dedi ama annem yemez tabi. Kaçın kurası. Ufak bir araştırma sonrası Guam'a gitmeye karar kılındı. Guam ABD'ye ait bir ada. Büyük okyanusun ortasında bir yerde. Tokyo'dan uçak ile 3, 3.5 saat tutuyor. Her zaman sıcak ve yaz mevsimi. Kış olayı yok yani. Neyse kalktık gittik. İlk başlarda pek bir gariplik yoktu ama sonra babamın neden anneme öyle dediğini anladım. Guam amerikanın ama her taraf japon turist dolu. e dolayısıyla alış veriş merkezleri de o biçim. Annem daha otele varmadan indirim yerlerini gözüne kestirdi. Odaya girdik yarım saat sonra annem kayboldu ortalıktan. Babam ile biz keyif yaptık odanın içinde. sonra okyanusa girdim ilk defa. çok hoşuma gitti. babam bırakmasa bayağı bir açılacaktım suyun içerisinde ama sanırım insanlar suda nefes alamıyormuş. O yüzden izin alamadım. Toplam iki gece kaldık. İyi bir tatil oldu benim için. Gariban babam amcam ve diğer ballimler de olsaydı çok daha eğlenceli olurdu dedi hep ama onlar biraz uzaktılar malesef .Artık yazın karadeniz ve ege bizi bekliyor nasıl olsa...





biraz da foto ve video koyalım efenim.
Sabah kargalar henüz birşeylerini yemeden yola çıktık ama trende yer yoktu. Bir süre ayakta gitti aney ile babey. benim yerim 1.sınıf her zaman ehehehAney burada beni suya alıştırıyor.

1 Comments:

Blogger bkdeniz said...

ula uşağum gelde karadenizde girelim denize daha güzeldir oğluşum

13.12.2007 03:57  

Yorum Gönder

<< Home