ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Pazartesi, Aralık 04, 2006

Sinan hosgeldinnnnn



Dun yani 1 Aralik 2006'da ikinci kuzenim, Sinan, dunyaya geldi. artik yazin vay haline bizimkilerin. ehehehe. her sene daha da meletecegiz. Konuyu dagitmayalim daa. ( Gama Tarik amca, oldi mi haboyle daaa kullanduk ama? ) Bir de burada Cagatay diye biri var, o da bazen "ne diysin laa" diyor ama ben yine anlamiyorum. cok sey var ogrencek daaa.
Neyse, Sinan 3400gr sezeryanla dogmus. cok tembel bunlar canim. ben 3 hafta erken dogdum, Sinan bey hala halamin karninda keyif yapiyor, bir hafta gecirmis zamanini. Fotograflarini gordum cok sevindik. Annem yine sulu goz oldu...
Enisteee, bak sonra seni ozel meletiriz ona gore Sinanin sayfasini cabuk yazmaya basla...

Yukarida ki fotografa gelince, babamin arkadasi Makoto amcalarin hediye ettigi zilli topum ile dislerim icin ari seklinde bir oyuncak. Ikisini de tutabiliyorum. onceki gun de kafami iyice kaldirdigimi farketti annem. Yuz ustu olmama ragmen hemde. eheheheh.

Bir de bir kac gundur bana devamli bir siseden beyaz bir sivi veriyorlar. Annemin sutu gibi degil hic. zaten annemin sutunu de bazen siseye koyuyorlar onu da zorda kalinca iciyorum. ama galiba alisacagiz bu gidisle...

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Aaaah ah! Ogrenecek cok sey var tabi! Daha ofsayt ne onu bilmiysin ki yegenim! Insan da istemezdi aslinda boyle bir ortamda dunyaya gelesin ama ne yapalim, sen dayanamadin! Trabzom yedi haftadir kazanamiyor, altisinda yenildi! Insan ister ki yeni nesiller soyle anli sanli Trabzon gorsun ama... Ne yapalim, sahaya cikip oynayacak degiliz ya, elden bir sey gelmiy! Bu arada zaten cikip olayi hepten batirmak var... En iyisi uzaktan izleyip kahrolmak!

4.12.2006 10:34  

Yorum Gönder

<< Home