ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Aralık 13, 2006

Haberler haberler...



Merhaba,
Bu aralar kendi etrafimdaki hareketlerim bayagi artti dogrusu. bakiniz fotograf. Her ne kadar donus olayini yapamasam da babam artik kanepeye beni koymama karari aldi.
Gecen gun doktora gittim, hani annemin sutu azalmis diye telaslanmislardi ve bana ek mama vermeye calisiyorlardi da ben almiyordum hic, doktor kilomu yerinde bulmus ve ek mama verilmemesini aksi takdirde asiri kilo alacagimi soylemis. Annem cok sevindi ve simdi her gun bir litre komposto ve bir suru sut yapici sey yiyor. Biberona annemin sutunu koyuyorlar da ben de bazen oradan iciyorum.
Babam dun yine evden kayboldu. Anlasilan yine is gezisi. Bu sefer bana ne getirecek bakalim?
Dedem bize bir paket yollamis ama adresi eksik yazmis o yuzden gozlerimiz yollarda ne zaman gelir diye. Babaannem de bir ilac yolluyor bugun anneme. Sinan ile aksamlari bir iki kez gorustum ama hep uyuyor o yuzden onunla daha konusamadim. Ahmet Ziya amcam Sirnaka gitmis, insallah cabucak geri donebilir. Pelin Nazi da ozledim bu aralar hic konusamadik cunku.
Babamin bazi arkadaslari bir ihtimal buraya geleceklermis. Sanirim Gama amcam da onlarin arasinda. Babam pek umitlenme oglum, icraat goremedik daha diyor ama ben umitliyim. Babaannem bile geldi beni gormeye ne de olsa... eheheh.
Bu arada bir konuda aciklik getireyim sevgili abilerim ablalarim, amcalarim teyzelerim: benim adim Ata. Sadece Ata. "-chan" eki Japonya'da kullanilan bir isim soneki. tipki Turkcedeki "Pelincik, Sinancik" gibi. Genelde bebeklere bu "-chan" eki ile sesleniliyormus. Ona gore yanlis anlama olmasin yani...

3 Comments:

Blogger ebush&hlq said...

atachan;kocaman olmuşsun,maşşallah ailenin erkeklerine benzer gibisin:)iştah falan da yerin de he...:)senin kuzenin sinan tembel, babası daha tembel vallahi bak seni taaa nerelerden takip ediyoz sinan'ı henüz göremedik:( alaşılan merzifon yollarına düşcez.öper koklarız...

18.12.2006 07:07  
Anonymous Adsız said...

Ata senin Istanbul'da bir kuzenin var. Adı Lidya ´görünce seversin. işte o var ya bizi bu günlerde iyice meletiyor. Sen de onun yaşına gelince babanı melet olur mu..
Lidya hastalanmış, berşeyi Oktay Amcandan istiyor. Oktay amca tam maymuna dönmüş durumda. Isatnbulda son durum böyle

19.12.2006 11:46  
Anonymous Adsız said...

merhaba oglusum.
biz uzun zamandır goremedık seni,
kuzeninle ilgileniyorduk . babaannen ve ben seni cok ozledik. Gormeyeli cok büyümüşsün.
Babaannenin burnunda tütüyorsun.
optuk seni.
bu arada kuzenin de opuyo seni

20.12.2006 00:31  

Yorum Gönder

<< Home