ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Aralık 26, 2006

Videolar geldi videolar


Merhaba, bir suredir yazamadik mesguliyetten.
Buralarda havalar iyice sogudu. Evimiz de artik her turlu elektrikli alet calistigi icin elektrik faturasi babami bayagi ziplatti. ehehehe. artik oyle kolay degil canim benimle ugrasmak. Son zamanlarda, kendi basima yana donebiliyorum ve ellerimi daha kontrollu kullanabiliyor oldum. Oyuncagimi elimden dusurunce almaya calisiyorum. Bir de adim ile cagrilinca bakmaya baslamisim sanki... Altimi actiklari zaman pek bir keyifleniyorum. Babamin kucaginda oturmaya bayiliyorum. Agladigim zaman beni oyle teselli ediyor garibim. 7 kilo oldum ve hizla 8 e gidiyorum.

Babam en sonunda youtube a benim videolarimi koymayi becerdi. http://www.youtube.com/profile?user=mkdeniz
son koydugu video da oscarlik durumdayim. Zira sizler icin cirilciplak rol yapiyorum. Pek bilincli bir sekilde olmasa da oldu bir kere artik. Babam fotograflarimi da artik tum dunya ile paylasmaya basladi. Oradan bana ulasabilirsiniz yani... http://picasaweb.google.com/mkdeniz
Aksamlari Sinan ile bazen konusuyorum da Pelini cok ozledim. Acaba o nasil? Ahmet Amca duy sesimizi...:-)
Posted by Picasa

4 Comments:

Blogger ebush&hlq said...

ooooooo atachan;7 kilo hee...koca adam olmuşsun bea:)resinde pek bi ağız sulandırıyo:=)tam yenilip yutulmalık olmuşsun.Öper koklarım tatlı yanaklardan:)

26.12.2006 22:17  
Anonymous Adsız said...

aslanım benim,
kocaman olmussun sen biz gormeyeli.
operiz seni tatlı yanakcıklarından.
babaannen, sinan, cem abin de opuyorlar .

27.12.2006 00:44  
Anonymous Adsız said...

aslanım benim,
kocaman olmussun sen biz gormeyeli.
operiz seni tatlı yanakcıklarından.
babaannen, sinan, cem abin de opuyorlar .

27.12.2006 00:44  
Anonymous Adsız said...

dede bu babam olacak adam benimle dalga geçiyo muhabbet diyo ama başkasıyla moşi moşi deyip konuşuyo dedecim sen gelince babamı döv e mi

1.02.2007 02:23  

Yorum Gönder

<< Home