ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Aralık 28, 2006

Yas pasta ve anne sutu




Merhaba,
Gecen gun annemler Ginzadan gidip yas pasta aldilar. Annem bu konuda biraz dayaniksizdir da. Gerci babama gore tum bayanlar cikolata ve yas pasta konusunda cok zayifmislar. Buyuyunce ogretecekmis bana detayli olarak. :-)
Neyse annem pastanin yarisini bir guzel yedi. Eh, ondan da bana gelecek ya sut yoluyla, nedense sutu hic de eskisi gibi degildi. Ben de icmemeye baslayinca, annem hastaneyi aradi. Oglum memeyi istemiyor diye. hemsire direk su soruyu sormus: "Noel dolayisiyla yas pasta yediniz degil mi?!" Meger sut koyulasiyormus dolayisiyla da eskisinden daha farkli bir tat oluyor. Biz de icmiyoruz dolayisiyla. Bu yuzden lutfen siz de aneyleri uyarin Pelin ve Sinancigim. Yemesinler kardesim. allah allah... :-) Bu arada pastanin geri kalanini annem zorla babama yedirdi. Cunku dolapta durdukca morali bozuluyordu... :-)
Bu arada nasil buldunuz bu fotografimi ? eheeeh
Optum hepinizi.

1 Comments:

Blogger Pelin Naz said...

selam kuzen,

şu yas pasta olayını anneme soooledim..bende sut kazasına uğramiiim diye..ama annem kilolarından pek bi mutsuzmus..bana süt olsun diye sürekli yiyip içiyo ya.tatlı yemicem ben diyo...bu kilolar galiba benim yüzümden dimi kuzen??ama o kadar tatlıyım ki o kadar da olsun...uzulme annem kiloları verırsın..sende oole de annene emi kuzen..hadı optum

30.12.2006 02:49  

Yorum Gönder

<< Home