ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Perşembe, Ocak 04, 2007

Tatil sonu


Babam bugun sabah uyandigimda evde yoktu. Ne guzel alismistim sabah beraber kalkmaya, onun omzunda gaz cikartmaya. Altimi degistirmesine. Sanirim yine is denen yere gitti. Ama yarin sabah beraber hastaneye gidecegiz. Kontrol edecekler beni.
Ayin 11 inde de annemin sutu disinda ki yiyecekleri ogrenmek icin yine doktora gidecek misiz. Dun aksamdan beri kafam sarmisak kokuyor. Dedem babam ile anneme cok kizacak anlasilan. heheeh. Basimda konak denen seylerden olmus. Babam anneme sorunca o da zeytinyagi sur dedi banyodan once. Banyoya gitmeden babam alelacele zeytin yagi ni kafama surdu ama sonradan bir bakmis ki zeytinyagi sarmisak esansli imis. Neyse hic degilse sacim gur olacakmis oyle diyorlar. Sinan kadar olamaz herhalde ama... :-)
Bu fotograflari babam 1 Ocak'ta cekti. Evden cikip dedem ve babaannem ile beraber gittigimiz otelde cay molasi vermisler. Ben tabii o sirada uyuyordum ama kisa bir kestirme sonrasi uyandim. Yuzum de bir suru cizikler var dikkat ederseniz. Biraz hircinlik yaptim kendime de, her gun tirnaklarimi kesiyorlar ama ben yine bir yolunu bulup cizittiriyorum... :-)

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba kuzen,
oh ne güzel oturmaya baslamıssın.
Darısı benim basıma. Babam bugün benim nüfus cüzdanımı cıkarttı, dogum tarihimi 1 ocak 2007 yazdırdılar. Yani 2007 model olmusum.Sarımsak konusunda haklısın dedemiz duymasın :)
sinan

4.01.2007 19:22  
Blogger ebush&hlq said...

amanın ata'cım yaa bu ne güzellik... çoook yakışıklı bi çocuk olmuşsun:)yeni yıl sana annene babana mutluluk getirsin,bu yıl seni öpüp koklayalım inşallah:)

5.01.2007 04:45  
Anonymous Adsız said...

baris duzgun
merhaba ata... sana bir amca daha cikti ankaradan... sen gercekten de babanin anlattigi kadar yakisiklimissin.... bolca optum seni... yeni maceralarini bekliyorum

20.01.2007 23:38  

Yorum Gönder

<< Home