ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Salı, Ocak 16, 2007

Kovboy oldum

Merhaba
Biraz ara verdik ozur dileriz oncelikle.
Gecen hafta babamin buradaki Turk arkadaslarindan bir Nejdet Agbi bana Teksastaki konferansi sonrasi oyuncak bir boga almis. Onu getirdi. Cok guzel bir boga, karnindan tutunca mooo diyor. Bir de sapkasi vardi kovboylar gibi. Kirmizi. O nedense iyi yapismamis herhalde kopuverdi. Babam onu takacakti yerine ama annem hemen benim kafama kondurmus fotograftaki gibi. Ben de koltugumda oturuyorum bu arada dikkat ettiniz ise. Nasil? Ilk baslarda pek hoslanmamistim ama son zamanlarda on, onbes dakika iyi oluyor.

Bu arada gecen persembe ayin 11i yani, babam ve annem ile birlikte, ek gidalari ogrettikleri bir toplantiya katildik. kayitli oldugumuz belediye duzenliyor bu toplantiyi ve benim gibi 5. ayini dolduran bebekler icin oluyormus. Orada bir suru sey ogrendi annemler. Cumadan beri de bana pirinc lapasi veriyorlar. Bayagi guzel ki hic somurtmadan yiyorum. Artik patates puresi ne de baslayacagim galiba. tabii ilk degisik seyi bana babaannem vermisti. mandalinayi yalatmisti. :-) bazen babam yine veriyor. Bir kere de sanirim elma yalattilar.
Lidya abla hepsini daha iyi biliyordur gerci ya, Pelin ile Sinan da yakinda baslarlar sanirim.
Daha cok sey var yazacak yaaa. Neyse onlari da sonraya birakayim artik.
Mucccuuuukkkk

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba torunum benim,
Kovboy sapkası da pek yakısmıs benim koçuma.Bu arada babana acayip benziyorsun oğlusum aferin sana :) . Sen de yeme konusunda Bülent dayına çekersin insallah Atacığım.Sinan kuzenin de tabi.
optüm seni gıdıgından ve göbişinden.
halan

17.01.2007 17:58  
Anonymous Adsız said...

babaannen yesin seni oğlusum,
çok özledim seni, gözümde ve gönlümde tütüyorsun. babayı solladın :) Anneyi babayı öptüm, en kısa zamanda insallah görüşürüz.

17.01.2007 18:14  

Yorum Gönder

<< Home