ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Cuma, Ocak 19, 2007

Kim ve ben

Beni kucaginda tutan bu kadin Kim san. Koreli aslen ama cok uzun zamandir Japonyada imis. Haftada uc gun gelip anneme yardim ediyor. Ama asil meslegi masorlukmus. Cok iyi imis bu konuda ama benim henuz bir tecrubem yok. Beni bu sekilde kucagina alinca cok rahat ediyorum. kafamda yine Nejdet agbinin aldigi sapka... :-) Bu arada dun ilk defa desteksiz olarak oturdum yaa. babam vakit bulunca onu da youtube denilen yere koyacakmis. :-) simdilik bu kadar. Sinan ve Pelinin yeni fotograflarini da gordum cok begendim. :-) Hepinizi opuyoruuuuuuuuum Posted by Picasa

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

merhaba Ata Ağabeyciğim
Artık oturmaya basladın hee , ne guzel sen kocaman olmussun masallah. Kimsan teyzeyi tanıyorum ben cunku anneannem sureklı bahsedıyor bıze oradakilerden.hepinizi opuyorum. yaz bır an once gelse de senı, yengemi ve dayımı gorsem.
sinan

19.01.2007 02:08  
Anonymous Adsız said...

oğluşum dede yesin senin kovboy şapkanı yerim senin pipilini babaya söylebu iletiyi aldıysa bana cevap versin

20.01.2007 06:44  

Yorum Gönder

<< Home