ATA

Ata Karadeniz ve etrafindaki olaylar...

Çarşamba, Ocak 24, 2007

Asi oldummmm




Merhaba,
Bugun 3. asimi olmaya hastaneye gittik. Dizanteri, Tetanoz ve bir tane daha karma asi olarak vurdular. Biraz agladim ama sonra hemen susutum, susutum. :-)
Kilom 7250g olmus, boyum ise 65.5cm. Eh fena sayilmaz degil mi? 3. aydan sonra gelisimimi kilomu boyumun karesine bolup on ile carpip hesapliyorlar. 15 ile 18 arasi normal bunun ustu sisman alti ise zayif oluyormus. Sanirim buyuklerde de ayni sey gecerli. Benim ortalamam 16.8 yani normalin gobegindeyim. Babam ile amcam 25 ile 29 arasi imis. eh, obez bunlar ne yapalim. ehehehehe
Yeni fotograflarimi koyuyorum. Birincisi disari cikmadan once bereli bir fotom. Ikincisi ise bana tavsan kulagi yapan agbi Nejdet agbi Teksas kowboy inegimi ve sapkasini getiren, ikinci agbi de Levent agbi, onun sayesinde de babam bir suru program ile bir seyler yapiyor hep. Ucuncusu ise uyku halimden faydalanilmis bir durum sozkonusuuuuu....
Hepinizi optum... :-)

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

ooğlusu aşı mı oldun yerim senin aşılarınıdeden seni çok özledi

25.01.2007 07:12  
Blogger Oktay said...

Ata Istanbuldan merhaba, canım oynayacak arkadaş istiyor. Buraya gel de oynayalım. Sana göre de oyuncaklarım var. Hem ben bebekleri de çok seviyorum. Pelin'i görmüştüm. Çok şeker kardeş.
Babam da seni öpüyormuş..

25.01.2007 09:29  
Blogger ebush&hlq said...

amanın atacım kocaman olmuşsun halacım, büyüdülçe dahada ballanıyo yanaklar sanki:)çoook öpüyorum artık görüşünce tadını çıkarırız yanakların...

28.01.2007 06:43  

Yorum Gönder

<< Home